Powoli staję się monotematyczna – tu copywriting, i tam, i jeszcze tam. Dzieje się tak, bo filtruję i organizuję na nowo moje myśli o copywritingu. Myśli zebrane z cudzych i własnych doświadczeń. Nadsłuchane, wymyślone, wypróbowane w działaniu.
A ponieważ skapitulowałam i w końcu uznałam, że codzienne (no dobrze, prawie codzienne!) powtarzanie pewnych reguł – motywuje, organizuje, broni przed dryfem i pożarciem przez smoka nadkreatywności, „bawię” się w tworzenie swoistego Regularnika Copywritera. Dziś jedna z jego odsłon: Top 9 w copywritingu
Więcej tutaj!
9 top w copywritingu |
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)