Zanim narodził się „globalny teatr" komunikacji internetowej, zajmowałam się przede wszystkim komunikacją przez scenę i wokół sceny. I do dziś mi zostało to, że na aktywność
w Sieci patrzę przez pryzmat sceny: organizowania „występów" i widowni.
Moją pasją jest więc tworzenie treści. Głównie, choć nie wyłącznie, tych internetowych. Nie stronię także od treści czysto sprzedażowych, które często powstają bez większej autorskiej swobody i bez śladu autorskiej pieczątki – zgodnie z wymogami copywritingu.
Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę z pisaniem, a zwłaszcza z pisaniem
w Internecie, a zwłaszcza z pisaniem połączonym z biznesem (z budowaniem wizerunku, dobrych relacji albo ze sprzedawaniem) to ten blog jest dla Ciebie.
Jestem tu bowiem po to, aby pomóc blogującym debiutantom
i wszystkim średniozaawansowanym w kreacji, realizacji i edycji własnych treści.
A przedsiębiorcom w copywritingu oraz w tworzeniu treści od marki adresowanych do aktualnych i przyszłych klientów.
Moje wpisy pojawiają się zwykle trzy razy w tygodniu. Abyś miał(a) pewność, że nie przegapisz żadnego artykułu, zasubskrybuj mojego bloga. Możliwość subskrypcji masz na stronie głównej, na bocznym pasku po prawej stronie.
Aby znaleźć wpisy, które mogą Cię zainteresować, skorzystaj z wyszukiwarki, która znajduje się na stronie głównej.
Nie jestem debiutantką, czego czasami trochę żałuję. Fajnie byłoby znowu mieć 18 lat! Ale każdy stan ma dwie strony: nie debiutuję, ale mam doświadczenie!
Moją mocną stroną są:- doświadczenie w kreowaniu, tworzeniu i publikowaniu różnych dedykowanych treści: od książkowych – przez artykuły, omówienia, zestawienia, recenzje i felietony – na postach blogowych skończywszy
- praktyczna znajomość zasad webwritingu i copywritingu
- praktyczna znajomość wyzwań blogowania / w tym także tego firmowego
- zakorzenienie na rynku content marketingu
Copywritingiem i content marketingiem zawodowo zajmuję się od 2013 roku. Muszę powiedzieć, że miałam szczęście, że na mój osobisty romans z Siecią
i własnym biznesem nałożyła się polska fala zainteresowania marketingiem treści. Co prawda na rynku pojawiło się mnóstwo specjalistów od content marketingu (jeszcze wczorajszych specjalistów wcale nie od treści), to przynajmniej nie jest sama w przekonywaniu, że content jest królem!
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)