W nawiązaniu do idei opiekowania się treściami innych, moja dzisiejsza trójeczka. Trochę spóźniona, bo piątek znowu był piękny i znowu krótki, ale trójeczka najświeższa, ręcznie dobrana. A zatem polecam:
1. Wywiad z Wojciechem Wawrzakiem – prawnikiem, który specjalizuje się w obsłudze branży kreatywnej i e-commerce oraz właścicielem bloga nagrodzonego w konkursie Blog Roku 2015. Generalnie, wywiad o tym, jak zadbać o swoje prawa w relacjach biznesowych. Zwłaszcza, jeśli jesteśmy za nie odpowiedzialni od A-Z.
A zatem zoom na umowy, na to, co w nich niezbędne, żeby uniknąć problemów i nieporozumień, gdyby przypadkiem nadeszły złe czasy. Bo umowy to dokumenty pisane z myślą o gorszych relacjach. Nie żeby ktokolwiek je przewidywał, ale, jak to mówią na mieście, zastrzeżenie własnych praw nie szkodzi… Szczegóły tutaj.
2. Czy podpisujecie swoje zdjęcia? A jeżeli tak, to jak to robicie? Czy na pewno tak, jak radzą specjaliści? Jeśli nie jesteście pewni, że podpisujecie swoje fotografie dobrze, warto zajrzeć do tej infografiki i do jej źródła, czyli strony Fotoprawo.pl. A swoją drogą, ta strona to niezły przykład budowania specjalnych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami Nikona.
3. Nieważne pod jaką marką blogujecie, ważne by osiągać zamierzone cele. A w ich osiąganiu istotna jest wiedza o tym, które z opublikowanych treści przyciągnęły w obserwowanym okresie najwięcej aktywnych odbiorców. Po co robić audyt treści, po jakim czasie intensywnej aktywności, co brać pod uwagę – na te i inne pytania możecie znaleźć odpowiedź tutaj.
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)