Słowa i frazy kluczowe. Któż z nas choć trochę nie wierzy w ich magię. A jak przekonują nas specjaliści od SEO, publikując w Internecie nie możemy się z nimi nie liczyć, jeśli chcemy być czytani czy sprzedawać on-line. Czy możemy jednak przedobrzyć? Zdecydowanie tak i to na wiele sposobów, nawet eliminując wszystkie stare praktyki słowno-frazowego spamowania Google. Można na przykład publikować nagłówki, które nijak mają się do treści pod nimi. Można też publikować treści z jakimś słownym czy słowno-frazowym wabikiem, albo – misterniej – napisać cały artykuł z użyciem słów najczęściej wyszukiwanych, w którym….. No właśnie w którym rodem tezy z humoru z zeszytów szkolnych. Żeby była jasność, nie mam nic do humoru z zeszytów gimnazjalistów czy licealistów… A cały ten dzisiejszy wpis z powodu całkiem formalnie zgrabnego artykułu i przyjemnej wizualnie infografiki o miejscach wspólnych pomiędzy dobrym content marketingiem i dobrym seksem. O ich 7 miejscach wspólnych. W środ...
copywriting, content marketing, pisanie kreatywne