Słowa i frazy kluczowe. Któż z nas choć trochę nie wierzy
w ich magię. A jak przekonują nas specjaliści od SEO, publikując w Internecie
nie możemy się z nimi nie liczyć, jeśli chcemy być czytani czy sprzedawać on-line.
Czy możemy jednak przedobrzyć? Zdecydowanie tak i to na wiele sposobów, nawet
eliminując wszystkie stare praktyki słowno-frazowego spamowania Google. Można
na przykład publikować nagłówki, które nijak mają się do treści pod nimi.
Można też publikować treści z jakimś słownym czy słowno-frazowym wabikiem,
albo – misterniej – napisać cały artykuł z użyciem słów najczęściej wyszukiwanych,
w którym….. No właśnie w którym rodem tezy z humoru z zeszytów szkolnych. Żeby
była jasność, nie mam nic do humoru z zeszytów gimnazjalistów czy licealistów…
A cały ten dzisiejszy wpis z powodu całkiem formalnie
zgrabnego artykułu i przyjemnej wizualnie infografiki o miejscach wspólnych pomiędzy
dobrym content marketingiem i dobrym seksem. O ich 7 miejscach wspólnych. W
środowisku marketingowców nie od dziś wiadomo, że 7 w Europie sprzedaje
najlepiej.
Może moje myślenie o seksie jest przestarzałe, a o content
marketingu zbyt serio, a może w ogóle nie mam dzisiaj poczucia humoru, ale nijak
jednak nie mogę zgodzić się, że istnieje takich 7 miejsc wspólnych z content
marketingiem a dobrym seksem, o których pisze pewna autorka na pewnej poważnej
platformie? Nie linkuję, bo chodzi mi raczej o typ pewnych praktyk niż o jakiś
jednostkowy przypadek.
I cały czas włącza mi się myślenie, że to jednak rodzaj spamu,
rodzaj pułapki tym razem na użytkowników wyszukiwarki….... Spam na frazę „dobry
seks”. No, cóż według Planera słów kluczowych tego właśnie słowa wyszukuje w
miesiącach jesienno-zimowych od 9 do 12 milionów polskich internautów. Jak myślicie,
jest w tym sens w takim content marketingu?
Teraz czas na Ciebie.
** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)