Przejdź do głównej zawartości

Tort, najlepsze slogany


Do niedawna nie wierzyłam w automaty do pisania. Po prostu nie wierzyłam, że mogą one zastąpić na przykład takiego copywritera z krwi i kości.  Postanowiłam wzmocnić tę wiarę twardymi dowodami zdobytymi przez przetestowanie generatorów sloganów reklamowych (darmowych !). W roli przynęty użyłam mój ulubiony ostatnio produkt: „tort”. 

No i okazało się … że nie mam racji! Generatory generują! Szybko i całkiem ciekawie. A do tego dowcipnie.  Co prawda, w niektórych przypadkach tylko po angielsku, ale jednak!  Zresztą oceńcie sami. Poniżej przedstawiam wam  listę wybranych haseł reklamowych, stworzonych przez AUTOMATY.  Niektóre musiałam spolszczyć czy ogładzić. 

1. 3…2…1… Tortuj z nami!

2. Aahhh! Słodkie przestępstwo.

3. Baw się z tortem! 

4. I stworzył Bóg tort. / I stworzyła Bogini tort. 

5. Cud ma swoją nazwę: tort!

6. Czujesz to? Tort.

7. Dziel się chwilami, dziel się tortem!

8. Dzięki tortowi jest piątek!

9. Elegancki, piękny, występny!

10. Fakty pokazują, że tort jest najlepszy.

11. Gdy raz pękniesz, nie będziesz mógł przestać.

12. Gdzie sukces, tam tort!

13. Ho, ho, ho, zielony występek! (Czerwony, niebieski, czarny – do wyboru do koloru!)

14. Istnieje więcej niż jeden sposób na zjedzenie tortu!

15. Kochaj albo rzuć!

16. Let's Tort!

17. Najlepszy tort, jaki możesz dostać!

18. Nie daj się zwariować, kup tort.

19. Nie igraj z  ogniem, igraj z  tortem!

20. Nie ma życia bez drobnych występków. 

21. Odzyskaj swoje „OOO!”

22. Ohh, la, la, tort!

23. Otwórz drzwi - to jest tort.

24. Ósmego dnia Bóg stworzył tort. 

25. Plink. Plink. Tort.

26. Połowa tortu – cały smak!

27. Spotkajmy się przy torcie!

28. Tort – bezpieczna rzecz w niebezpiecznym świecie.

29. Tort, do diabła z resztą.

30. Tort – jedno imię, wiele legend!

31. Tort – odkrywanie koła na nowo.

32. Tort Highlife. 

33. Tort i tak dalej, i tak dalej …

34. Tort jest lepszy niż czekolada!

35. Tort ma wszystko!

36. Tort otwiera wrota przeciwpowodziowe!

37. Tort przychodzi do tych, którzy czekają.

38. Tort robi robotę. 

39. Tort tak dobry, jak to tylko możliwe!

40. Tort to rodzaj magii!

41. Tort! Nie ma lepszego sposobu.

42. Tort, bielszy niż najbielszy!

43. Tort, czy potrzebujesz czegoś więcej?

44. Tort, nie mógłbym prosić o więcej.

45. Tort, świeżak!

46. Tort, żywa innowacja!

47. Tort. Grzech, który się uśmiecha!

48. Tort. Inne białe mięso. 

49. Tort-teraz!

50. Tortuj!/ Tortuj z nami!

51. Tylko tort!

52. Weź tort, zapomnij o reszcie.

53. Wszyscy kochają małe występki!

54. Wyjątkowa sztuka dla wyjątkowych ludzi. 

55. Z miłości do małych występków!

56. Z tortem wszystko idzie lepiej!

57. Z tortem wszystko jest prostsze. 

58. Zapach prawdziwych tortów…

59. Zdobądź tort zanim zrobi Twój Przyjaciel. 

60. Źródło wyjątkowych tortów


Korzystałam z:

shopify

wizlogo

getsocio

oberlo

Blogowanie to gra zespołowa. 
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.
** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub  Content i Marketing  na Facebooku.
 

Komentarze

Najpopularniejsze

Chwytliwe hasła

A jednak rymy w komunikacji wszelkiej maści są nieśmiertelne . Wczoraj wieczorową porą weszłam na Facebooka, a tu balet …rymów: „Pani Beato! Niestety, ten rząd obalą kobiety! Albo: „już to media podchwyciły, jakby całe życie z anarchią na piersiach łaziły”. Albo: „głośno wszędzie, czarno wszędzie, co to będzie, co to będzie!” Nawet niektóre hasztagi wyświetlające się na mojej facebookowej ściance ubrały się w rymy: #latowKato, #macchiatowkato. #nakawcewwawce. Może byłabym przeoczyła ten e-taniec rymów, gdyby nie to, że od pewnego czasu jestem wyczulona na rymowanie. Zwłaszcza w sloganach promocyjnych i reklamowych. I wbrew temu, co się sądzi „na mieście” rymy wcale nie wyszły z copywriterskiej mody. Mimo, że niektórych drażnią w sposób absolutny. Rymy robią niezłą robotę Rymy od zawsze bawiły, odróżniały, wyróżniały, wbijały w pamięć nazwy firm (i ich adresy), nazwy marek, produktów . O czym pisałam między innymi tutaj i tutaj . Rymy służyły także wyśmienicie czarnemu PR-owi,

Copywriter, kto to?

O copywriterze mówi się żartobliwie copyrider, copyfighter, copyRAJTER. Nierzadko copywriterzy sami tak mówią o sobie. Nazywają się także mistrzami od słownych aperitifów, żonglerek, gięć i załamań. Tymczasem copywriter jest specjalistą od… tekstów, które mają sprzedawać. Choć dzisiaj już nie tylko, bo sprzedaż to tylko jedna z NOA – najbardziej oczekiwanej akcji. Celem copywritera mogą więc być takie NOA, jak: odwiedzenie innej podstrony lub strony, zapisanie się na newsletter, wypełnienie formularza, kontakt z przedstawicielem firmy. Copywriter jest więc specjalistą od tekstów, którą mają prowadzić do NOA i nie tylko (o czym poniżej). Tworzy anonimowo i   zwykle w organicznym związku z przekazem wizualnym. Jak mówił przed laty Leo Spitzer, copywriter uprawia swoisty Gebrauchkunst – sztukę stosowaną, użytkową, która należy do ustalonego porządku codzienności. Zakres prac copywritera Dziś w zakres prac copywritera wchodzą też: tworzenie nazw dla organizacji i produktów

Czekolada: kultowe hasła reklamowe

Jean  A. Brillat-Savarin o czekoladzie Czekoladę uwielbiał na pewno Król August III. Podobno codziennie wstawał o 3 nad ranem, wypijał filiżankę nieprzyzwoicie intensywnej czekolady i siadał za biurkiem. Sam z siebie, a raczej ze swojej królewskiej mądrości, nieprzyjemności królewskich obowiązków otwierał  czekoladową przyjemnością. A Brillat-Savarin, autor słynnej Fizjologii smaku (1825),  pisał:” […] gdy myślenie przychodzi mi z trudem i przygniata jakaś niewiadoma siła, do wielkiej filiżanki czekolady dodaję ziarnko ambry wielkości bobu, utłuczone z cukrem i zawsze pomaga mi to doskonale. Dzięki temu środkowi wzmacniającemu życie staje się łatwiejsze, myśl lżejsza i nie grozi mi bezsenność, nieunikniona po filiżance kawy na wodzie, którą wypijałbym w tej samej intencji” . I pewnie niekłamany był  ten jeden z jego 9 żali nad biednymi przodkami, którym nie dane było próbować smaków Anno Domini 1825: „ Bogacze Rzymu, którzy wyciskaliście pieniądze zewsząd, gdzie stanęła