Jak się dobrze wyróżnić i zostać zapamiętanym? – oto jest pytanie. Prawie tak uniwersalne, jak to: jak być lubianym? A oba pytania mogą mieć… podtekst biznesowy. Bo bycie zapamiętanym i lubianym jest dziś w biznesie konieczne. Zwłaszcza dziś – w czasach komunikacji biznesowej, która przypomina bycie na scenie: w działaniu, oglądzie, podglądzie, interakcji, popisie, zabawianiu. I na żywo, i on-line: na stronie WWW, Facebooku i gdzie indziej…Oj mnożą się na naszych oczach promocyjne i reklamowe sceny …
Nic więc dziwnego, że pytanie – jak dać się dobrze zauważyć i zapamiętać nie daje spać wszystkim z apetytem na biznes. A tak na marginesie, piękne to słowo apetyt – połyskuje różnymi znaczeniami, dobrze się kojarzy i jest towarzyskie – potrafi się znaleźć w każdej sytuacji.
9 wskazówek, jak dać się dobrze wyróżnić i zapamiętać
Autorzy licznych poradników i całkiem poważnych uniwersyteckich książek dotyczących promocji, reklamy, propagandy przekonują, że wystarczy dostosować się tylko albo aż (wszystko zależy od stopnia optymizmu/pesymizmu) do 9 wskazówek, aby stać się dobrze widzialnym, atrakcyjnym i… dobrze sprzedającym idee, produkty, usługi.Oto one:
- oferuj nowe treści – rzadkie, świeże, ale także odświeżone, najlepsze na dany moment
- nie nudź
Śmiech jest jak sól – pewna ilość tej przyprawy jest niezbędna, aby jedzenie nie było mdłe. Kiedy jest jej za dużo, sól szkodzi, zabija bowiem naturalny smak potrawy. Nie wiemy, co jemy, czujemy tylko smak soli.(Jacek Kochan)
- nie bój się powtarzania, przypominania – ludzie w swojej większości są nieuważni
- im bardziej marginalne są idee, produkty i usługi z którymi jesteś związany, tym bardziej jesteś skazany na niszową publiczność.
- dobrze robi też aura czerpania z „ukrytego źródła”
Wychodzi mi na to, że zmieniają się czasy, ludzie, technologie, a mechanizmy organizowania niezłych występów pozostają wciąż te same.
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku.
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)