No i wydawałoby się, że trochę przestrzelili. Dla porządku: strzelał copywriter albo copywriterka – tytułując artykuł sponsorowany: Brak słów. Takiej Škody jeszcze nie było.
Brak słów, czyli barachło, breja albo bruk
Frazy „brak słów…” używa się na ogół na ujęcie sytuacji, w której opadają ręce. Wystarczy zajrzeć do pierwszego z brzegu (a w właściwie na SERPIE*) słownika synonimów, żeby to potwierdzić. Żeby potwierdzić, że mówimy „brak słów” zaskoczeni negatywnym odstępstwem od normy: uchybieniem, wadą, mankamentem.Synonimy do „brak słów". Źródło. |
„Brak słów", czyli sposób na clickbait
Gdy się jednak rzeczy przyjrzeć bliżej, to prawie można mieć pewność, że w tym przypadku copywriter, albo copywriterka, nie przestrzeli. Postawili na tytuł obiecujący demaskację (obnażenie, odarcie z pozorów) – a kto tego nie lubi? W dodatku z kalamburowym połyskiem. Po prostu postawili na tytuł obliczony na klikalność – na clickbait.Zresztą oceńcie rzecz sami, ale wcześniej przeczytajcie na głos:
„Brak słów. Takiej Škody jeszcze nie było".
* SERP (Search Engine Results Page) – strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej
Teraz czas na Ciebie.
Blogowanie to gra zespołowa.
* Zostaw komentarz. Dla Ciebie to chwila, dla mnie ważna wskazówka.** Jeśli Ci się podobało, prześlij ten wpis dalej. Sprawisz, że moja praca przyda się kolejnym osobom.
***Polub Content i Marketing na Facebooku
Komentarze
Prześlij komentarz
Komentujcie, dopisujcie, nadpisujcie :)